reklama

Pravá blondína?

Niektoré ženy sú blondíny od prírody, iným pomohol peroxid či farba na vlasy. Medzi blondínkami mám veľa dobrých kamarátok. Sú milé, múdre a na vtipoch o blondínkach sa schuti zasmejú. Lenže aj tu platí, že výnimka potvrdzuje pravidlo. A kto pozeral poslednú šou pána Krausa, je jasné, na koho toto pravidlo platí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Vždy sa na túto šou veľmi teším a som zvedavá, akých hostí si pán Kraus zavolá a akými otázkami ich bude "ničiť". Aj včera som si so zvedavosťou sadala k televízii a netrpezlivo som čakala. Veľmi nemilo ma však prekvapila Emma Tekelyová. Keď som sa na ňu pozrela, najprv som sa zhrozila nad prácou maskérky. Make-up jej na veku nielen, že neubral, ale práve naopak! Keď začala diskusia o jej knihách, už som len zhrozene krútila hlavou. To, čo púšťala do éteru bolo skrátka otrasné. Nielen, že sama poriadne nevedela o čom sú jej vlastné knihy (sú vôbec jej vlastné?, napísala ich ona sama?) ale na všetkých otázkach sa iba prihlúplo smiala. Bola som z toho celého znechutená a sklamaná. Veď pán Kraus od nej nechcel vedieť podrobnosti z jej intímneho života. Pýtal sa, čo v knihe radila ženám! Nie koľko mala milencov...Neviem, čo je zložité na otázke: "Čo znamená trochu potrápiť muža?" Ak o tom písala vo svojej knihe, prečo bol pre ňu problém odpovedať? Asi som náročný divák alebo čo. Ale nie každá žena predsa čítala o tom, čo je na žene a živote také úžasné. A už vôbec nie pán Kraus. Týmto si predsa mohla urobiť menšiu reklamu, čo sa ženy dozvedia, keď si jej knihu kúpia. Čo má byť, keď dostala "platinu" za predaj knihy, keď sa ani nevie vyjadriť o čom tá kniha bola? Nikdy som si nemyslela, že niekto, kto moderuje a píše knihy, má takú chabú slovnú zásobu a zmôže sa len na úbohé "chichúňanie sa". Celé to bolo trápne a pre mňa, ako diváka, veľmi zdĺhavé. Pani Tekelyová ma sklamala na plnej čiare a pre mňa to blondínkovské pravidlo na ňu platí 100%. Na to, že vyštudovala "sakra" právo za minulého režimu, sa mi ako vysokoškolsky vzdelaná osoba nejavila. Škoda, že dobrý dojem nám často pokazí práve to, čo človek zo seba vypustí. Ani ja nie som 100%ná, ale o svojej práci by som rozprávať vedela.A potom si o blondínkach niektorí ľudia myslia práve to, že sú dobré len na pozeranie, ale nie na počúvanie. Škoda len, že tie počúvateľné a múdre nie sú až také známe ako tie druhé...

Andrea Tejedyová

Andrea Tejedyová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som usmiata, veselá a miestami pesimistická červenovláska so svojským zmyslom pre humor,situačnú romantiku a mačky. Zoznam autorových rubrík:  zážitkySúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu